måndag 16 maj 2011

Tack svärmor tack....

haha, min finaste svärmor Carina hade bakat den godaste morotskakan med jordgubbar på. KILL ME! Morotskaka är ju typ det bästa som finns. Jag stod emot, skulle inte ha. Men sen skrek den djävulen i mig som även drack vin kvällen innan "Ge mig en tallrik fööööör feeeeen" och jag åt, och åhhhhh så gott det var :) Innan på dagen hade jag och Nicklas finaste syster Kristin varit på pedikyr spa i skärholmen, mkt skönt!!

Påväg hem med min syndade morotskaka i magen, så ville mkt ha mer. Sån är jag. Ska jag synda, ska jag synda BIG TIME! En godispåse för 50kr senare satt vi hemma och mumsa smågodis. åhhh så underbart gott det är!!! En kanelbulle slank ner också...och jag måste säga det själv. De små bullarna lyckades jag verkligen med! :) vad visa vågen i morse då? +0,5kg hahahaha SÅ JÄKLA VÄRT DET!!! :)

Ikväll och imorse blev det ingen träning då Nicklas åkte iväg tidigt och kommer hem sent. Men imorgon då jäklar ;) Blir mkt 4ggr de sista veckorna när! Tagga Tagga! :) Snart är semestern här och det ska bli fantastiskt underbart!

I lördags var vi tjejor hemma hos finaste Malle. Åt middag, snacks, kolla schlager och drack vin. Några låtar singstar fick vi till också efter mkt om och men. Daniel är en prylbög av högrang, och små berusade tjejer som ska vara smartare än en superduper ihop kopplat system med multifjärr var lagom kul att ge sig in på. MEN inte svårt när Gaby och Nina är i farten. ;) Dock hoppas jag vi inte förstörde för mkt hehe ;) Sorry Daniel isf!

Tanken var utgång, men mamma- Nina hann ikapp Party-Nina och när sällskapet skulle ut efter schlagern, dvs efter halv ett så var det inte mycket i mig som tyckte att det lät speciellt vettigt! Åka NATTbuss in för några fler glas vin och vara ännu tröttare dagen efter kl 06.00 när pojkarna vaknar......hmmmm trist men sant. Jag kastade in handduken. Dagen hade ju ändå varit rätt lång eftersom Oliver vaknade 05.00 i lördags. MORR!! Men sjukt kul hade jag innan och kände mig faktiskt riktigt fin i min outfit, speciellt efter att Malle fota mig och jag såg bilden ;) Har tyvärr ingen bild att visa er här.... Får bli bättre på sånt helt enkelt ;)

Snart är det dax för gröt med banan här hemma i Silverdal. Inte för mig men för boysen! Själv är jag proppis mätt efter en brakfrulle jag åt för 2 tim sen. Blir en lätt lunch idag känner jag.... och ska unna mig att titta på slö TV nu på förmiddagen.....närmare bestämt "Våra bästa år" haha. Så dåligt så det blir bra!! Även fortsätta kolla lite höstweekends. Inser att pengarna inte kommer räcka till två weekends, och då måste jag faktiskt välja att resa med min kära till London i oktober och fira 1 år som förlovade. Fast det hade varit SJUKT kul att resa dit med mina fina tjejer!!! Men det får vi göra vid ett annat tillfälle hoppas jag!! :) Iår har inte varit så kul med 48.000kr räkning från CSN och sen typ 60.000 kr som skatt på gamla lyans försäljning. Ja ni hör ju, det hade kunnat vara en jorden runt resa av dess like......


aja, massa godisgris kramar från mig. Nu tar vi nya tag igen ;) hade ju bara 0,9 kg kvar till mitt mål i lördags, nu har jag 1,4 kg. Meeeen det fixar vi!! 2,5 v kvar!

1 kommentar:

  1. tack för i lördags, supermysigt å kul var det! mer middagar hos varandra! :) puss!

    SvaraRadera