tisdag 17 maj 2011

Näää men välkommen!!!

Aj aj aj aj. Har så här i efterhand känt mig lite PMS-ig men inte tänkt på det mer än så. Har ju inte fått igång mensen sen jag slutade med mina minipiller, sisådär 3 månader sen.... Om inte mer. Därav lite skämt här hemma att jag är gravid, och med en flicka då jag går ner i vikt och mår super och är sötsugen hehe Dvs raka motsatsen till min pregnancy med twinsen. Men skämt och sido så är inte fallet, det visste jag... Och i natt kom beviset. Mensen. Och nu vill jag ligga ner och dö. Kniv någon?!? Hit me!!!

Iprenen börjar värka lite nu iaf... Dock så får jag inte så mkt hjälp hemifrån med att stilla mina hormoner i kroppen. Tvärtom där med. Herrn valde att stanna ute på jobbfest till klockan 03.30, utan att meddela sin sena ankomst. Som började med huvudet ner i toastolen. Varför jag blev arg och inte bara tyckte synd om honom och skrattade?!? Han skulle ta pojkarna kl 05.00 på morgonen ifall de vaknade när jag skulle träna.... Så nej jag kunde inte träna, lämnar inte gossarna med nån som fen fortfarande kommer vara full kl.5!!!! Är jag glad? Oerhört! Stolt?! Ohhh jaaa, vad annars liksom!! Tur att det inte hör till vanligheterna iaf. But still...

Så mellan 03.30- 06.00 har jag inte sovit speciellt mkt. Oliver vaknade till vid 5 så det var ju tur att jag inte gick och träna.... *suck* Får se till och komma iväg senare idag helg enkelt!

Imorgon har jag lyckats dubbelboka mig, har ju sen en vecka tillbaka bokat in mammagruppen på vinmys kväll hos mig. Och igår boka jag in Gaby på Powerwalk... Så gumman, det blir tyvärr svårt!!! Ringer dig sen och styr om tiden :) sorry!!! Im a peebrain!!!

Aja, ska fortsätta leka med boysen sen blir det nog en prommis när de ska sussa. Solen är ju fantastisk nu!

Puss på er BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar