tisdag 10 maj 2011

oooops I did it again.

Sorry ppl, om nån ens läser min lilla blogg, som jag ännu en gång totalt har glömt bort.
meeen bloggar är ju rätt roliga och när jag väl börjar skriva så tycker jag ju att det är skoj, eller skoj och skoj, men kul att skriva lite "dagbok" :)

Så vi provar om på nytt, dvs att skriva lite här, och även regelbundet ;)

Vad har hänt sen senast? hmm allt och ingenting :)
Träningen går bra, motivationen går upp och ner, men lite mer upp nu när jag inte står stilla på vågen lika mkt. SKÖNT! har 1 kg kvar till målet, och slutet är ju nära nu. 1 juni är deadline jue.... kommer jag klara det? I better! ;) Längtar som bara den till semestern på Grekland den 9e Juni, men samtidigt vill jag inte räkna ner dagarna då det innebär att det även blir närmre och närmre tills jag inte får vara hemma och leka och gosa med mina grabbar längre.... Dvs den 20e Juni ska Nasseliten back to business. Rusta here I come! Mitt mål är att inom 1,5år vara inköpare!! Go Go Go :)

Lchf kosten går bra, dock sjukt sugen på godis haha. kanske för att jag konstant nu dagdrömmer om min påse godis som jag ska unna mig efter den 1 Juni ;)
och ja pojkarna mår toppen, växer så det knakar!! Mammas små trollungar :)

Gud vilket trist inlägg, sitter här och spiller tid när Nicklas pluggar en jobbkurs....vill hålla honom sällis.....är egentligen sjukt trött, han med...men jag drack en Celsius så jag borde hålla mig vaken :) Vill man kan man!! hehe

well what else...hmmm....fårr lite färg i ansiktet och så nu senaste dagarna....men det är ju inte så konstigt nr vi varit ute massa och det har varit uuuuuuunderbart väder!!! FANTASTISKT!! Mer sånt. :)

nää nu ska jag surfa runt efter massa strunt tills älskling vill gå och lägga sig med mig :)

Puss er er alla!

1 kommentar: