onsdag 25 maj 2011

Om man ger sig fan så går det :)

Nu är det riktigt nära mitt mål med kosten och träningen. Slutdatum är den 1 Juni, dvs exakt om en vecka! Kommer jag nå min målvikt?! Jag är sjukt nära trots att mitt sötsug tagit över två helger i rad senaste veckorna. Inte konstigt, min motivation har dalat och jag har ju faktiskt inte haft många "äta socker" helger totalt sen i januari. De får alla plats på en hand! Och det tycker jag är bra :) Har ingen exakt vikt ny, tar den på lördag. Fuskade ju rätt rejält i helgen nämligen :) så veckan slutar nog plus minus noll. Gissar jag. Och då väger jag 61kg. 1kg från den uppsatta målvikten. Men det visar sig! Det bästa är att jag nu börjar bli NÖJD, dvs nöjd med det jag ser i spegeln :) oavsett vad vågen säger, och då är allt som det ska! Vågnojja är inge bra att fastna i!

Nää nu är det dax för lunch!! Blir rester från gårdagens middag!


BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar: