torsdag 26 maj 2011

Workoutholic?!?

Var på gymmet imorse igen. 05.1. Känns så grymt att vara där och få träning klar för dagen. Solen hjälper mig till 100%, kommer aldrig komma upp för så tidig träning under höst/vinter. Det är en sak som är säker!! Somnade om efter mitt larm, men passande nog vaknade Lucas till vid 5 så då kom jag upp ändå. Han somnade dock om, de sov till halv sju de små rackarna... BARA för att jag var uppe, I know it!

Morgonens träningsoutfit,.... Linnet är en pyjamas överdel.... Tränar jag för ofta eller tvättar jag för sällan är frågan?!? Haha en kombi tror jag :)

Solen skiner härligt ute idag, när pojkarna sover middag ska jag sova ute i solen tror jag bestämt! ;) sen en tur till Kista eller Sollentuna c står på schemat... Eller kanske Stinsen?! Jag gillar den Stinsen!! Var där en snabbis i söndags nämligen och insåg det ;)

Nää nu är det snart fax för grabbarnas gröt! :) rutiner rutiner ;)

Kram på er alla och grattis finaste Milla på din dag!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar