lördag 28 maj 2011

In love!!!!



Åhhh jag är så kär så kär så kär!!! I mina fina nya skor!!! Kolla kolla kolla!! Jag och Gaby föll head over heels. Bonus är att de känns som tofflor! Svårt att tro kanske.... Men fantastiska! Hoppas solen tittar fram idag så jag kan ha dem ikväll :) vill vill vill! :)

Klockan är 06.40. Alla i huset sover utom jag.... Jag dessutom tränat redan och ätit frukost... Varför jäkla pucko undrar ni?!? Joo för Muppen vaknade av sig själv 04.30 och kunde inte somna om. Vaknade stressad... Inge ro. Varför stressad?!? Joo för jag drömde att jag var i New york och endast hade 30 min på mig att shoppa i största varuhuset ever innan jag var tvungen att checka in till flyget. Hahaha normalt?! Näää men galet sugen på att resa till new york eller London blev jag hehe :) btw Forever21 öppnar i London i sommar!!! Lycka!! Jag ska dit i höst/vinter!!! Måste måste måste! :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar