onsdag 11 maj 2011

Uppe innan tuppen och barnen :)

Tjoohoo!

Superwoman det är jag, look no more liksom. Igår somna jag sent, eller sent och sent, men sent för att vara mamma Nina och för att vara en tisdagskväll :) Klockan blev iaf runt tolv innan vi slöt våra små ögon i sängen....och kanske var det Celsiusen i min kropp som snacka, men jag bestämde mig iaf för att ställa väckarklockan på 04.50 för att gå upp och powerwalka och springa. Normalt? Nej....skönt i efterhand? HELL YEAH! :) Är sjukt nöjd med mig själv! Blev ju ingen träning igår då jag vägde mer än en elefant efter för mkt thaimat och då var det inte så lockande att ställa sig på löpbandet haha. Såg det framför mig....and it didn't look pretty I tell ya ;)

Så nu är jag super pigg och på G, får se hur många timmar det varar.....snart ligger jag väl med huvudet i legolådan och sover eller kanske hinner jag in i barnens lektält innan jag somnar iaf hehe :) Man kan ju hoppas!

Igår kväll var jag och hämta upp lite sommarkläder, då värmen skulle förgylla våran dag idag med och mina somriga alternativ började sina. Fanns endel klänningar som funkar, men till min glädje och besvikelse så var alla shorts för stora. Lite pösiga skulle vara ok, kan va lite snyggt på vissa modeller, men detta var i sån klass att jag tog av och på shortsen utan att knäppa upp varken dragkedja eller knapp. Och då är det inte så hett att ha på sig dem. haha. S nu fick jag det bekräftat ännu en gång. Jag tror att jag är större än jag är + att mitt nya träningsliv verkligen har gett resultat! Kul faktiskt måste jag erkänna! Kanske inte behöver gömma mig i vassen i sommar ;)

Nää nu ska jag leka med mina så boys ett tag, sen är det grötdax och sova lite lunch för dem :)

ps. Tack Carrie för att du är en sån trogen läsare :) Loveya!

Puss // Nina

1 kommentar:

  1. Kul att du fått liv i bloggen igen! :) du är så duktig som har så bra vanor nu, och tro mig - du är inte stor nånstans! fit som faaaan... :) får se om mina intentioner att träna å äta bra ger nånting...

    puss!

    SvaraRadera