måndag 30 maj 2011

zzzzzzzombie

blääää vad jag är trött, seg och låg! Inge kul alls :(

Pojkarna sussar lite nu, ska väcka dem vilken sekund som helst, men jag njuter av lugnet och tystnaden nån minut till!

jaha vad mer är nytt? helgen gick fort i vanlig ordning, Fredag träffa jag Gaby i Kista, shoppade och åt mat på Olearys med henne och familjen min. Lördag hanns det med storhandling, köpa present till mamsen och lille Gustav som fyller 1 år imorgon, han firades med kalas i lördags på dagen, och på kvällen var det vinfest med tapasbuffe hemma hos Sandy. Sjukt trevligt!! Söndagen var jag galet trött å seg, kom hem halv tre på natten och vaknade klockan åtta. Fick lite "sovmorgon" iaf. Firande mamsen gjorde vi såklart med mkt god mat och fika. Sen lite fix och trick inför Grekland fixades och en sväng på IKEA hann vi med också. Kvällen avslutades med ännu mera svullande, Pizza och godis. I helgen har de nämligen haglat bullar och godis på mig. Gott men fyy för hur mkt det blev. Blev illamående tillslut!! blä säkert därför jag är låg nu?! sockerbakis typ....

Oliver väckte mig kl 05.15 imorse, sen somna han om. Inte jag. Så jag gick ner till gymmet i 30 min. Grymt skönt. Dock var jag så trött och sockerbakis att det kändes som jag sprang runt med 3 huvuden och 3 ben. Allt kändes bara FEL! men men jag överlevde det också... ;)

Nää väcka barnen var det ja ;) Sen får vi se hur kvällen slutar...

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar