lördag 14 maj 2011

Goooood morgon!!!!


Imorse tyckte Oliver att det var morgon kl 5, yaaaaay, jag som hade hoppats på iaf 6.30 då de somnade strax innan nio istället för åtta, men nej nej.... suuuuuck!! Aja, what to do?! Har tagit en celsius för att piggna till, kanske får jag ta en till ikväll, förbränna satan och bli piggare ;)

Jo för vad händer ikväll?! Jag ska umgås och ut och busa med några av mina fina vänner :) weeeee, trots trötthet och gud vet vad så är jag taggad!!! Ska bli skoj att klä upp sig, fixa fina sminket och hoppa in i klackarna :) MEN innan det är dax för det så ska vi hinna med städning, klippning av Nicklas hår, besök i Sollentuna C, gå på 1-års kalas för Noel, och sen hem och fixa sig sen hem till Malle Balle. Vi måste komma på nått bra vi ska fixa till middag också :)

Friends forever and ever <3

näää om man ska ta och försöka städa lite utan att ha två söner som hänger i hälarna hela tiden. Just nu roar de sig själva, hur länge?! Time will tell.... ;)

Massa kramar på er alla och ha en grym helg! Det ska jag ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar