tisdag 17 maj 2011

Pink is my favorite colour.....


Hemma igen efter vad som skulle vara en promenad, som blev en powerwalk, som sen blev stundtals joggning, sen powerwalk igen!! Twinsen sov så gott så i vagnen och missade den fantastiska utsikten nere vid Edsviken påväg mot Ulriksdal. Fram och tillbax blev det, totalt 1 timme. Ganska bra bonusträning va?! ;) Celsiusen drack jag självklart innan också så att jag blev lite piggare. Nu ligger lunchen min i magen, rester från min middag igår, Fläskfile med fetaosttäcke och stekt zuccini&svamp till. Mmmmm gott gott! Nu fylla på med mer vatten så kroppen återhämtar sig, och ge twinsen deras lunch också!

Btw, blev självklart kissnödig mitt i allt så fick ställa vagnen och kissa under min powerwalk haha, tur nog så har det ju besökstoaletter vid Ulriksdalsslott så jag slapp kissa i skogen hehe. TYPISKT mig!! Behöver en röst som säger "Har du kissat? Tagit med dig mobilen och plånboken? packat allt du behöver? och borstat tänderna? " hahaha du hade jag varit mer safe. För det är lätt hänt att one of the above glöms bort ;)

Hur ska det gå att börja jobba igen egentligen? Måste duscha och fixa mig varje morgon OCH välja kläder och hinna i tid till bussen, och i höst....även inte glömma lämna eller hämta barnen på dagis hahaha. åhh det kommer ju hända nångång asså....hehe känner det på mig :P

Just det lunch till twinsen var det nu! :)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar