onsdag 18 maj 2011

Got the power to walk!

Powerwalk

Över 1 timmes Powerwalk idag igen!!! Kan inte klaga på vädret direkt!!! Underbart! Började nere vid Edsviken, vände ganska fort då jag tydligen hade förträngt att det regna och hagla igår kväll.... Ja ni fattar säkert vad jag fick gå i.... gegga, lera... You name it! Vagnen rulla knappt och mina kära löpardojjor är inte vita längre!!! Feeeen måste tvättas, annars blir jag nog portad från gymmet :/

Nu hemma igen och snart dax för lunch! Är sjukt sugen på turkisk yoghurt med kanel... Men kanelen har fortfarande inte hittat hit från Ica. Looser till kanel om du frågar mig ;) får se vad det blir istället...
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar