måndag 10 september 2012

Önskelistan :)


Hej Fina ni :)

Hoppas eran helg har varit minst lika bra som min :) Ligger på stort minus när det kommer till träningen, men kosten har jag hållit som planerat och nu är det ju måndag och ny vecka med nya utmaningar! Många pass på gymmet är inplanerade. Ser jag framemot!

Har ju lovat att komma med en liten önskelista inför min B-day den 21a September. Så nu satte jag mig ner och skrev ihop lite grejjer som skulle kunna vara kul att få :)


Armband från Cubus, 99kr

Marinblå blus med prickar-stl. S, 299kr Lindex 
Ringar från Cubus, 69:-

100% Whey gold standard. 1kg, Jordgubb/banan eller endast banan. 299:-


Blender Bottle 750ml, rosa, 119kr på  http://www.nordicpt.se/product/sportmixer-760ml#!prettyPhoto 

Loretta knitted cardigan, stl. S. Grå. Gina Tricot 199kr

- Nike convertible bottle. BPA-free vattenflaska. Rosa.199kr, Stadium.

Harbinger- Womens pro glove black/pink, stl. M. 249kr, Svenskkosttillskott.se Helst dessa handskar :)

Casall träningshandskar stl.M. 199kr, Stadium


Grå funtionsjacka, stl. S, HM 299kr

Lila vadderad träningbh, Stl. S, HM. 199:-

Träningströja, stl. S, HM, 199kr

Så det var väl en hel del? :) Kläder och smycken är ju alltid ett vinnande koncept! Och träningsgrejjer lika så hehe :) Och nää jag behöver inte få två par träningshandskar eller vattenflaskor, ni förstår nog att det bara är valmöjligheter :)

Och som jag nämnt snabbt förut så fyller jag ju fredagen den 21a och planen var att försöka få till att fira mig på lördagen den 22a på kvällen. Dock vet jag inte alls vad jag är sugen på att göra...hmmm....Men för er som läser bloggen, boka in den kvällen så återkommer jag snarast med vad som ska hända :) Super trist om du inte kan vara med Gaby :( Men inte mkt att göra om du ska iväg....

Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Vilken storlek önskar madam på kläderna? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, bra fråga ;) Tror det mesta från H&M är nog i stl.S. Har iof inte provat den rosa långärmade träningströjan, om den är liten eller stor i storleken. Men vi säger S ändå. Samma på koftan från Gina Tricot. Storlek M i träningshandskarna :) Om du vill hitta på nått eget plagg så har jag oftast S/M, 36/38. :) PÖSS

      Radera