onsdag 5 september 2012

Fitness inspiration

Tack Instagram för att det finns en så grymt stor och engagerad "fitness community". Håller min pepp vid liv när det kommer till träningen även på dåliga(mindre peppade) dagar och på dagar då jag(som idag) vaknar tok träningssugen men måste vänta ända tills kvällen. Då håller den motivationen och viljan vid liv. Genom att själv dela med mig av mina hinder, framsteg och bakslag, och att läsa om massa andra människors tankar, idéer och dylikt om just samma saker. Se massa bra mattips och träningstips. Grymt kul att det finns tycker jag iaf som kan verka lite lätt addicted till Instagram ;)

Idag blev det ett bra axelpass på gymmet, ca 45 min, och sen 4 km löpning inomhus. Nu börjar vi addera cardio sörrni :) Skoj? Njäää, men vore kul att börja se lite mer resultat helt klart! :)

Nu följer lite fitness motivation och inspiration till både er och mig. Kan dom, kan vi. Så enkelt är det! :)







Nu dags för skönhetssömn och muskelvila :)
Nya tag imorgon med galet mkt på jobbet och benpass på gymmet! tjoohooo hehe

Sussa sött vänner!

1 kommentar:

  1. Fina Nina, när hade du tänkt att du skulle firas? Jag ska nämligen åka helgen vk.38 till Växjö. Har inte sett syrrans hus och har inte en hel helg ledigt fram tills vk 44 förutom den helgen nämligen. Har du det en helg som jag jobbar lördag på så kan jag ju komma :) (hoppar in en del extra iom körkortet) kram!

    SvaraRadera