torsdag 20 september 2012

Allt för Hälsan Mässan 8-11 November



Nån mer än jag som är taggad och längtar tills November? :) Jag missade förra året med kommer EJ missa i år, och beroende på hur schemat kommer se ut (publiceras den 1 Oktober) Så kanske jag rent av måste gå 2 dagar :) Kika in på sidan och börja räkna ner dagarna du också! http://www.alltforhalsan.se/

Vilka vill gå mer mig? Jobbar ni helg? TA LEDIGT!!! Här ska det gås på föreläsningar, prova-på-pass och se massa trender inom just hälsa och träning! :)

Idag har jag varit hemma sjuker. Hade super ont i magen igår och mådde illa, gick och la mig redan vid 18. Idag har varit ungefär samma, med kräkningar också :( Magsjuka? ätit något dåligt? vad? dunno? just nu behåller jag iaf vatten så jag ska försöka få i mig yoghurt.... magen kurrar.

Kul det ska bli att vakna sjuk på sin födelsedag. aja...får se till och krya på mig....kanske måste ställa in tjejkvällen på lördag dock :( Gissar att så många INTE är sugna på att bli smittade.... buuhuuu.

aja. Nya tag nästa vecka. denna vecka har jag endast fått till ett benpass på gymmet i måndags, men kroppen har varit för trött, kanske mest huvudet också pga sjukt mkt på jobbet. Men det är bara lyssna och luta sig tillbaka. Rom byggdes inte på en dag och jag tror att de fick ändra lite i grundplanen och för att lyckas ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar