tisdag 4 september 2012

Laddar upp för ett tränings fyllt veckoslut!

Hejsan svejsan ;)

Har precis nattat två barn, en glad liten Lucas och en förtvivlad Oliver som saknade papsen som är på Kick-off med jobbet. Helt galet pappiga just nu mina små troll. Men det är ju rätt fint ändå :) men liiiite små jobbigt när det blir otröstligt utan pappa. Tillslut somnade han in i min famn, alldeles svettig och utmattad :/ Pluttisen.

Kom hem sent igår kväll från Köln och Spogamässan. Två fyllda dagar med MASSA spring runt i olika mässhallar och tåg hit och dit. Men det var bra och lärorikt. Uppskattar att jag får chansen att åka då egentligen endast inköpare får åka och ej inköps koordinater. :)

Blev ingen träning på hotellet trots att jag hade med mig grejjer. För ont om tid och för ont i fötterna. Men det var rätt värt det att vila på ett lugnt och fint hotellrum med en kopp grönt te och somna runt tio-tiden :) Man får passa på att njuta som småbarnsförälder!

Lite tax-free shopping blev det också; En liten Starbucks termos till Nicklas, Cars klistermärksböcker till kidsen och Marc Jacobs nya parfym "Dot" till moi :) Till ett bra pris också då euron är så låg nu.


Ikväll blir det att köra ett NTC-pass här hemma. Känner att den värsta träningsvärken från i lördags är över nu och dags att träna det jag kan iaf då jag ej kan besöka gymmet ikväll. Det får vänta tills imorgon! *lääääängtar* :) Blev btw 2 tränngspass i lördags, ben på dagen och armar/mage på kvällen. GALEN träningsvärk i benen hade jag i söndags, rätt otaktiskt då jag skulle gå på en mässa heeeeela dagen plus en till dag. oj oj oj vad jag fick känna att jag levde ska ni veta hehe :)

aja, nog om det :) I helgen blir det partaY faktiskt ! Hör och häpna och svimma och ja allt som hör till hehe. Får se om det blir alkohol eller ej för min del, det visar sig om jag är sugen eller ej. Vi ska nämligen hem till Nicklas vän Peter och hans tjej som nyligen köpt nytt radhus och förlovat sig. Detta ska såklart firas! Ser jag framemot. Twinsen åker till mormor och morfar över helgen, och jag ska njuta av min sovmorgon på söndag till max! ;) *inte vakna kl 7 nu pucko Nina*

Sen är det inte långt kvar tills jag fyller år jue :) Så spika in den 22a September, lördagen efter min B-day (21a) Då ska det firas på nått sätt! Så de så, och såklart vill jag ha mina närmsta kära vänner hos mig :)

Nää nu ska jag svida om och köra mitt NTC pass! :)

Ta hand om er alla fina!

Puss å sånt ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar