lördag 29 december 2012

Ändrade planer

God dag,

Jahopp, Nicklas ligger sjuk och det regnar ute. Kul jul ;) Vi har myst massa hemma jag och twinsen och busat förfullt. Nicklas sover och sover, och det vill vi låta honom göra. Han måste ju bli frisk till nyårsafton!!! Stackarn. Blev inget besök hos Lena med familj i Södertälje. Vi ska nu fly fältet, så mormor och morfar är på väg och vi ska till Lek och Bus i Infra City. Massa bus på G dvs! Ikväll när twinsen somnat smiter jag iväg till Gaby och umgås lite då det blev inställt igår. Då underhäll jag mig själv i 1 tim 30 min på gymmet medans Nicklas hade besök av grannen och kollade på AIK hockey på tvn. Blev ett skönt ryggpass och 30 min powerwalk med lutning på löpbandet efteråt medans jag kollade på Rocky. hehe :) De har inte så många tv kanaler på gymmet.... så jag valde det bästa av det sämsta ;)

Nu ska vi väcka Oliver som somnade senare och även göra honom överlycklig med informationen att vi ska besöka Krokodiiiiiilen :)


Ha en toppen helg hörrni! Vi busar vidare här och hoppas inte Nicklas smittar oss.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar