tisdag 18 december 2012

Träningsblogg?!

God morgon,

Redan påväg till jobbet eftersom Nicklas och jag har bytt hämta/lämna dag på förskolan. Idag ska jag hämta då hjärtat ska på julfest med jobbet. Men god havregrynsgröt och banan i magen har jag laddar upp bra för dagen! :)

Tänkte att jag kanske ska ta och uppdatera lite oftare här igen, och mer om träning igen. Som min träningsdagbok tänkte jag :) Så hur var träningsveckan förra veckan?!

Måndag: Vila
Tisdag: 5.00 morgon PW
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: 60 min Biceps
Söndag: ca 50-60 min benpass med Gaby.

Rätt slö vecka som ni märker, varit fasligt trött på kvällarna helt enkelt. Men 3 pass är jag ändå nöjd med! :)
Veckan börjar piggare denna vecka, blev ett snabbt axelpass på 40 min innan jag sprang hem igen för att kolla på de två sista avsnitten på Sons of Anarchy från säsong 2 med hjärtat. Bra skit! :)

Idag blir det vila efter 3 dagar i rad. Perfekt då Nicklas är iväg på galej. Blir sista julklapps inslagningarna och soffhäng när prinsarna somnar in vid halv åtta ungefär. Blir bra, då jag seriöst knappt kan gå efter benpasset i söndags!!! Haha det var tydligen lite för kul med nya maskiner som mitt gym inte har. Jag och fina Gaby tränade nämligen på Sturebadet Hagas gym när vi 4 bästa tjejjor var där på spa-dag! Riktigt mysigt trots att det ej blev mkt bad pga kallt vatten ;) men mkt härligt prat, skratt och god hälsotallrik till middag! Perfekt söndag helt enkelt!

Kände av halsen i morse på ett dåligt sätt när jag vaknar så jag håller tummarna för att jag inte blir sjuk lagom till jul. Knaprar halstabletter från Apoteket som bedövar och ska dricka mer te än vanligt idag!

Snart framme på jobbet! Hoppas dagen blir bra och eran lika så!

Keep it healthy!

Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar