måndag 31 december 2012

Gott nytt år!

God morgon från träningsmattan. Ligger kvar och drar lite extra i musklerna efter årets sista morgon powerwalk och lite magövningar. Gäller att passa på innan familjen vaknar, vill inte missa tid tillsammans på nyårsafton så då är man på gymmet kl 6 ;)

Skönt att avsluta året med bra träningsrutiner och bara krossa alla mål som jag satt upp för 2013! Ska man fylla 30 år så ska jag banne mig göra det så snyggt, hälsosamt och starkt som möjligt! :)

Detta nyår blir väääääldigt lugnt och oplannerat. Pga sjukdom här och där så blir vi hemma. Åker och handlar lite god middag idag då vi som planerat ej kommer njuta av farmors goda mat :( Men det kommer bli bra, jag fick träffa några av mina finaste vänner i fredags redan och jag kommer idag umgås och fira med dom jag älskar mest i hela världen, min underbara familj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar