söndag 30 december 2012

Super helg! :)

Jag och twinsen har haft en super helg trots att papsen legat hemma sjuk, först massa bus på Lek och Bus igår och sen middag på Max och hänga med mormor och morfar. Sen idag åkte vi kl 10 till Kista och gick på första biobesöket, modigt av mig att gå själv med dem va?! :) men ville inte sitta inne en hel dag när det bara var regn och isgata ute, och Nicklas behövde få ytterligare en dag hemma med massa sömn och vila. Men allt har gått super bra idag, bio + popcorn, sen lunch och fika, sen 30 min vila i vagnen, sen lek i kidscourt och sist bussen hem där mamma läste favvo sagan "Guldlock och de tre björnarna" högt för hela bussen :) Vad gör man inte för sina små troll? :) Mina hjärtan!

Lite bilder från helgen:


1 kommentar:

  1. Vilka fina pojkar och bilder! Du är ju en kanonmamma så det är väl klart att du fixade det! Synd bara att vi inte hann ses, hoppas Nicke blir bra tills imorgon! kram min fina vän

    SvaraRadera