torsdag 20 december 2012

sick agaaaaaain!

Jahopp, sjuk igen :(

Halsont, feber och huvudvärken from hell! Nu efter att jag äntligen fått i mig frukost och 3 värktabletter senare kan jag sitta upp. *victory* Imorse ville jag hugga av mig huvudet, kröp upp vid 6 och tog värktablett och kröp tillbaka, gjorde ont att stå och ligga. Ville bara soooova och slippa värken. Tillslut somna jag om och vaknade vid 10. Pressade i mig gröt, och nu känns det ok. Ingen feber eller huvudvärk just nu (iof tagit en tablett) men fortfarande hes och ont i halsen.

Så denna träningsblogg får ligga på is igen, hann med ett pass i måndags iaf ;) känns inte som att jag komma kunna träna någe mer innan jul med denna förkylning. BUUHUUU! Aja, what to do. Ska ta Nicklas råd och gå och göra en hälsokontroll i början av nästa år. Är ju sjuk varje månad om inte 2 ggr i månaden. NOT OK!

Men men, snart jul och ledighet. Dock så blir ledigheten kortare än planerat. Kommer nog jobba i klämdagarna i Januari nu trots att jag planerade att vara ledig. Hade inte direkt planerat att vara sjuk nu och missa viktiga jobb timmar :(

Nää nu blir det sängläge igen och krya på mig ordentligt. En kopp te på det och mysig filt så är jag snart på banan igen!

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar