onsdag 26 december 2012

God Jul och god fortsättning!

Då var annandagen redan här. Vi har haft en super mysig jul i Nykvarn sön-tis. Kom hem runt lunch igår.
Ätit god mat, massa godsaker, fått fina klappar, träffat Tomten, sett våra små prinsar njuta av sina julklappar till max, busat ute i snön och myst en massa i nya pyjamaser och kollat film. En toppen julhelg enkelt! :) Nu sitter vi fyra i soffan under filtar efter frukost i magen och kollar på tecknade hästfilmen "Spirit" :) Senare idag så blir det mera julmys, nämligen mini-jul med svärmor, svärfar och Nicklas systrar med familj. Mkt trevligt ska det bli :) Så skönt att vara ledig även i mellandagarna! Har ni haft en bra jul? :)

Har fortfarande sjukt segt snor och lite hosta som sitter i, japp en vecka efter det började. skoj skoj. Blev inge mer träning förra veckan utom måndagens bicepspass. Trist, men var inte direkt läge då jag var tok sjuk, och sen varit halv krasslig sen dess. Men igår så kände jag mig sugen på ett gym besök, men då jag fortfarande är snorig så blev det endast fria vikter och ingen konditionsträning alls. Vill inte påfresta andningen i onödan. Det kan vänta. Men det blev iaf Triceps/bröst-pass under 1 timme igår kväll. Nicklas klagade inte att jag försvann ner och träna på juldagskvällen, han kollade nämligen på Victoria Secret fashion show här hemma. hahaha :) Sen efter träningen avslutades kvällen med 3 Sons of Anarchy avsnitt, Vi är smått beroende jaaa :)

Här kommer lite bilder från julen:












God fortsättning på er alla & ett gott nytt hälsosamt år fyllt med lycka, framgång och kärlek! 

// Nina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar