torsdag 27 december 2012

Huvudvärk AB

Hej lediga torsdag, Hej huvudvärk!

Va feeeeen!!! Vid starten av 2013 ska jag boka in mig på synundersökning, omedelbums, hörde du det Gaby?! :) Antligen behöver jag nog glasögon hela tiden pga nått brytningsfel (för jag tycker ju att jag ser bra:...) eller så behöver jag terminalglasögon, och det kan jag ju få gratis via jobbet... nått fel är trasigt sista tiden iaf. Huvudvärk konstant typ! BLÖ. aja jag ska ta tag i det iaf! :)

Nu ska boysen sova lite middag, sen blir det en sväng till Häggvik och Stinsen. Köpa mat och kanske nått på mellandagsrean till gossarna. Time will tell.

Mini-julen igår hos farmor och farfar var hur trevlig som helt, tomten hann med ett extra besök även där :) Lucas var lika rädd denna gång, men vinkade glatt och kaxigt adjö när tomten skulle gå hehe. Sötisen, Oliver är mer kaxig och hjälper gärna tomten med klapputdelningen tillsammans med kusinen Alvin. ÅÅhh vad dessa fina kusiner kan busa ihop nu, så härligt att se :) Oliver ser verkligen upp till Alvin, med all rätt, Alvin är en super fin liten fotbollstokig pojk med hjärtat på rätt ställe. Det har han ärvt av sina föräldrar helt klart! :)

Jag hoppas huvudvärken släpper tills ikväll då jag gärna får till ett benpass på gymmet. Igår blev det endast 20 min hemma träning tillsammans med gymboss timern på Iphonen och två busiga pojkar som härmade och skrattade åt sin mamma. Men kul hade vi. Dock lagom obekvämt att göra sittups i tajta grå träningsbyxor och ha benen i 90 graders vinkel och en Oliver som petar med pekfingret mot mammas rumpa/skrev och säger "Mamma, nakenfis!!" haha, enligt honom så såg det så ut ;) De sista situpsen gjordes av en gapskrattandes mamma :) Burpees och plankan var roligast enligt killarna :)


1 kommentar:

  1. Äntligen funkar det att kommentera för mig. Tack själva för en mysig jul. Det är så roligt att se pojkarna leka tillsammans. Kram

    SvaraRadera