onsdag 4 april 2012

OBS!!! Putmage varning!!!! ;)

God dag,

Sikken tur att jag vilade igår och lyssnade på min kropp, för idag är jag sjuker. Hade inte varit bra om jag tränat igår. Inte för att det gjorde mig frisk, men ja ni fattar. Blev över trött igår kväll och tog bild på bikinisarna trots allt :) Är lite emot att visa upp dessa bilder på bloggen, men HEY, det blir som en liten sporre för mig själv att verkligen se vad jag vill förbättra ;) Så Varning för känsliga tittare, putmagen på bilden jobbar jag på att få bort, men just på dessa bilder så mår den bra och där inne ligger god kesella med färska bär hehe ;)

Tommy Hilfiger bikini. Prickig med små volang detaljer på trosa och överdel. CUTE :)

Tommy Hilfiger bikini. Sportiga Mamma-Nina, I like A LOT :)

Tommy Hilfiger bikini. Randig, samma persiko-rosa som den prickiga. Fast med knyttrosa och stilren :)  aja Kunde inte välja mellan denna och den prickiga så det fick bli båda haha *beslutångest*

Nu vaknade Oliver och ska omedelbart se på Cars 2. Mommy better listen ;) För vi har inte alls sett den 328 ggr senaste 2 veckorna, neeej då. "Biiiil Biiiiilaaaaar" som Oliver säger är bra skit! (tydligen) 

Ok, nog med nakenhet och ego-stund för dagen! Nu tvillingbus och host och snor-party ;) Woohoo, hade mkt hellre varit frisk och då även kunna följa med ut och jogga med mina girls ikväll. men nää näää, Mars-sjuk-månaden är över, nu fortsätter vi med April-sjuk-månaden. *suck*

Ps. Det är tur att det inte finns godis hemma idag, för då hade jag ätit tills jag gått av haha. Varför är det alltid så att när det gått ca 1 v sen sist man åt sötsaker så är det som att kroppen säger "Nu är det dags igen, HIT ME WITH THE DRUGS!! hehe. Men NEJ, jag har lovat mig själv och min putmage att jag ska överleva en godisfylld påskhelg med att INTE äta godis. Varför? Är jag en självplågare? haha lite kanske. Men mest gillar jag att visa den "svaga" delen i mig att JAG styr över mitt liv och mina val. Och ingen känsla som inträffar där och då ska få mig att ändra mig, mitt psyke ska palla trycket. Och som slutsats så blir jag stolt över mig själv om jag lyckas och för varje dag som går så tror jag mer och mer på mig själv och min vilja att lyckas. Min målmedvetenhet har som alla andras svackor och brister, därför måste man hjälpa den på traven. Kan lova att det finns ingen i hela världen som dansar sig igenom sina utmaningar i livet. Men man ger inte upp! :) Sen att äta lite godis är såklart inte hela världen eller att ge upp. Men just för mig, denna helg med ny kost och allt, så är det mitt mål. And Im sticking to it. Oavsett om jag måste tugga på mig egen arm i ren frustration. ;)


Puss å kram på er från sjuka sockersugna putmagen ;)

8 kommentarer:

  1. My GOD kvinna, VILKEN putmage?! Du ser asfit ut! Jag vill inte gå bredvid dig på stranden i sommar ;) fast vem vet, mitt nyfunna intresse för joggning/löpning kanske fixar till mig lite ;)
    puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du!:)Antar att mina fina vänner inte har samma kritiska ögon som jag själv har. Men oavsett så finns det mkt kvar att tona till på denna kropp ;) Kul med ditt nyfunna intresse, ska vi se till att göra ihop! Och om ens nått så har du inte heller mkt att tona till på din naturligt slanka kropp!

      Radera
  2. Ehh, allt jag ser är ett sexpack? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha I WISH! men tack ändå! Ska tänka på mina vänners fina ord på mina sämre dagar :)

      Radera
  3. håller med ovanstående, putmage....ehm var? Vi kanske skulle byta ut din spegeln mot en som faktisk kan visa dig det som syns på riktigt! Nämligen en fit kropp!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den finns där, believe me! Men Tack gumman, det värmer att höra att ni tycker jag gör framsteg med kroppen :) Jag lånar gärna en annan spegel, har du nån dra som du kollar på din heta rumpa i? ;)

      Radera
  4. Har du skrivit detta för att ge andra dålig känsla?
    De som verkligen lider av putmage? Kanske har du skrivit detta för att höra hur fin mage du har...

    SvaraRadera