måndag 2 april 2012

5km intervaller + mage

Go kväll,

Idag har jag vabbat och varit iväg till Vårdcentralen. Fick ingen antibiotika för grabbarnas hosta, så det är bara "rida ut stormen...." Aja, jobb igen imorgon. Ligger efter så jag får ont i magen. Men men. Ska jobba lite till ikväll sen får jag bara jobba som ett djur imorgon! Håller tummar och tår att vi kanske kan lämna på dagis på onsdag....men kan vara önsketänkande.... :/

Idag blev det träning redan strax innan sex. SÅ SKÖNT! :) Åt stor mellis och väntade med middagen så att jag kunde gå ner och köra lite intervaller på löpbandet (totti 5 km) och sen lite Squats i olika former och väl hemma blev det lite magövningar också. Najs bajs hehe :) Intervaller i löpningen är grymt, måste köra det lite oftare. Hjälper till att bygga upp flåset så man orkar mer i sin löpning, och så förbränner det fett! Och det gillas ;)

Dock så känner jag mig lite rosslig i halsen idag....NOOOOOOOO. Men jag blundar för det tills jag inte kan svälja eller prata längre ;) ORKAR inte vara mer sjuk, och HINNER inte!!!!

aja nog om det. I can´t see the pink elephant in the room, can you? ;)

Kosten känns bra hittills, imorgon bitti är det dags för havregrynsgröt igen, och jag ser verkligen fram emot det :) Sugen på blåbär är jag redan nu, så det ska adderas på gröten imorgon bitti. NomNom.

Nä nu blir det att jobba lite sen nanna kudde så man hinner få liiiite skönhetssömn iaf. God knows I need it. o_o

Health: A life change, not a quickfix!



Puss å kram på er och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar