tisdag 3 april 2012

Ofrivillig vilodag

Jahopp, har hostat som bara den idag, jäkla rethosta och varit hes och snorig...va feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Men för att inte göra saken värre så sitter jag hemma i soffan och ruvar ikväll. Drömmer om ett svettigt benpass på gymmet med massa squats och dylikt.....aja, vad är en bal på slottet? ;) Men jag gör helt rätt. Onödigt att på fresta hjärtat när man uppenbarligen har ett virus i kroppen. Det mår ingen bra av. Och om jag vilar nu i nån...aja jag inser det själv..NÅGRA dagar så kanske jag under påskhelgen kan köra skiten ur mig själv på gymmet istället! :)

Make every move count, and keep it healthy as you do so!

Ska snart unna mig lite Kesella med mixade frysta hallon i. Blir som kesella-glass :) NomNom, lite vaniljpulver slinker nog också ner. Har enligt min ShapeUp-app kalorier kvar att äta, det har jag varje dag nu in på nya kosten, så idag tänkte jag göra mitt yttersta för att få ihop lite mer kalorier och att det betyder mer proteiner är bara bra! Skulle ha toppat med kokos också om jag inte ätit för mkt mandlar idag och redan fått i mig mkt nyttiga fetter så det räcker ;) Räknar kalorier i början för att lära mig hantera kosten mer naturligt senare :)  

Innan jag sätter mig och jobbar nu ska jag drömma mig bort om lite semester i Juni som jag och älsklingen vill få till....var hamnar vi? New York, London, Barcelona, Sardinien? hmmm, en weekend är tanken, kanske en långweekend. Vore så mysigt, bara hubby och jag. :) Det ända som är spikat i sommar hittills är v.27 med mina päron i Gotland. Så ska söka efter lite bra resor nu.

Btw var en sväng på Tommy Hilfiger utförsäljningen idag. Tyvärr var alla snygga jeans förstora, endast stl. 28 tum kvar :( buuhuuuu. Höll på att köpa ett par shorts, men njaaa, ville köpa pikéer till Nicklas, men fanns bara M och var tyvärr rädd att de skulle bli för små då de även var slimfit modell. Typiskt! Han fick iaf ett par badbyxor :) Själv hittade jag en mysig casual farfarströja typ, och 3 bikinisar. Bild kommer en annan dag. Orkar inte nu :P 

Denna har jag nyligen köpt på Lindex iaf som jag inte visat innan :)

Lindex Shop Online - Blus
249:- på Lindex. Underbar blus med våriga färger :)


Puss & ha en mysig kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar