söndag 15 april 2012

Lovely sunday workouts!

Hej på Er,

Skönt att snön smälter bort av solens strålar, I like! :)

Ännu mer gillar jag att jag besökte gymmet idag! Sann lycka sjukt nog, jobbigt helt klart men bara att få jogga lite lätt på bandet som uppvärmning, lyfta fria vikter, känna peppen man får i ett litet folktomt gym. "Nu jävlar!" :) I dubbel like:ar!! Underbart! Är små snorig och lite rosslig i halsen, men mkt bättre och har ju inte blivit sämre av mina 20 min pass med 30 day shred här hemma heller så det är på rätt väg :) Blev som sagt lite löpning idag, endast 3 km som upp värmning. Men det var skönt att vara uppe på löpbandet igen. I miss my cardio and I need my cardio!!! ;) sen pumpades överkroppen och magen idag.

Snart är det dax för ännu ett 30 day shred pass också! Go go go ;) hehe Älskar när jag är så här taggad och peppad. Man får passa på då... Och njuta och se framåt. Sen minnas dessa dagar när det kommer sämre träningsdagar där peppen är låg och viljan bortblåst. För det drabbar alla. Men det är de som fortsätter även under dessa dagar som når sina mål!! *remember that Nina* :)

Hur har eran helg varit?!? :) Tränar nått?! Eller gjort nått annat som ni sett framemot?!?

Ps. Att ligga på soffan och kolla film hela helgen är ett giltigt svar, för sånt kan man längta efter också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar