lördag 14 april 2012

Helg, helg, åhh underbara helg!

Men what the piiiiiping hecking frecking am I seeing?! Snö? Really? COMMON!!!!! Aja, en sväng i väg och storhandlat har vi varit, twinsen och deras trötte (griniga) far sover middag. Vi skulle googla resor, han somna på 2 röda. Aja. Jag är inte bitter ;) Snart vaknar nog alla igen och de blir fullrulle i huset. Härligt! Hoppas på lite gladare man och pojkar på eftermiddagen. De kinkiga twinsen gjorde inte mamma å pappas humör bättre heller vill jag lova.

Piss trist med snö, inställda lördagskvälls planer då värdinnan för kvällens tjej "AW" är sjuk. Så istället slår vi till på Oxfilé middag och film här hemma. En lugn och skön lördag, som egentligen skulle varit barnfri (hade behövts) men ännu en gång så har stackars barnvakterna åkt på infuensan :( Stackars papsen!! Krya Krya!

Är sugen på att besöka gymmet igen snart... är ju bara 1 ½ v sen sist typ, om inte mer. Men har ju iaf fått till 3 dagars träning med nya Jillian Michaels "30 day shred" dvdn. GO ME! gick up på level 2 igår, liiite jobbigare helt klart. Speciellt när lungorna inte riktigt är på min sida ännu. Men hey, det får bära eller brista. Just nu känns det som att jag kommer hosta och snora fram tom midsommar. Om det fortsätter såhär så måste jag göra en hälsokontroll.....för lite järn eller nått kanske? Dunno, crazy dåligt imunförsvar just nu iaf.

Nya tränings shorts inskaffade iaf som ni såg i förra inlägget. Gotta love H&M, 99kr och sitter som en smäck. snygga som de är eller bra att ha över löpartajtsen när man springer ute i vår, slipper man springa runt i en "tajts-stjärt" haha som jag brukar kalla det ;) Jag har ju inte så många längre tröjor som går över rumpan så detta blir perfekt. Nöjd över köpet helt klart!

Nää nu blir det en kopp grönt vanilj te och räkna ner minuterna tills det är full rulle igen ;) ha en grym helt trots trist väder. Snart är våren här. Ge inte upp hoppet! ;)

Puss på er


2 kommentarer:

  1. är det dom som kommer i turkost också? Isåntfall kommer vi ha likadana :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jappi doodle! Fan va snygga vi kommer vara ute i löpspåret tillsammans ;)

      Radera