onsdag 23 maj 2012

London weekend!!!

Fasiken vad skönt och kul!!! Den 6e Juni drar jag och älsklingen till London i 3 nätter. :) New York får vänta då vi även har massa andra utgifter planerade för sommaren, badkar m.m. Och sen ska vi ju till Miami runt den här tiden nästa år. Då vi ska nog inte klaga ;)

Googlade runt på shopping i London igår... Oj oj detta kan nog bli en bra shoppingresa :) bland annat; Forever21, River Island, Gap, Primark, topshop, Urban outfitters, abercrombie & fitch..., ja ni hör ju haha. Plus att vi hittat ett outlet ställe 45 min utanför stan som lockar lite också. Får se hur vi gör ;) Lite sightseeing vill jag ju också hinna med. Sista och enda gången jag varit i London var efter Thailand och hongkong, övernattade 1 natt besökte starbucks och frös mellan tågstationerna då jag inte hade en jacka och det var i februari!!!! Gaby och Lellie, remember?! :) På alla hjärtans dag och allt!

Ska iaf bli super härligt! Vi fyndade ett "topsecrethotel" vid Victoria Station. 4-stjärnigt och allt! Park Plaza Victoria London kommer vi bo på. Fint ska det va på romantisk shopping weekend ;) Resan landade på 2500;- per person. Som sagt la vi till lite för att bo bättre.

Nu är det dax att börja jobba, precis kommit fram efter att lämnat kidsen på dagis. Blev btw en sen joggning igår vid halv tio tiden. 4km totalt, det var skönt att komma igång med träningen även denna vecka. Ikväll blir det ben och rumpa på gymmet! :)

Ha en grym dag!

Puss å kram

4 kommentarer:

  1. Men vad roligt!! Jag vill också komma iväg, får nog ge erik ett sömnpiller så att han inte fattar vad som hänt när han vaknar i Turkiet hahaha

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaaaa ska bli super kul! Önskas nått från London? :)

      Radera
  2. Så avis! Se nu till att ha det alldeles underbart och njut av allt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det ska vi försöka :) Önskas nått från London? :) Pöss

      Radera