söndag 6 maj 2012

Monday tomorrow, feeling motivated? naaah

Go kväll vänner!

Nu är söndags kvällen här och helgen är snart slut. Fort går det, men det är också ett tecken på att man haft det bra och inte räknat minuterna ;) Så jag väljer att se det som ett glädjestecken! Fantastiskt underbart att vi fått haft fint väder när man var lite rädd för att det skulle bli snöblandat regn. Men icke sa nicke, och det är vi tacksamma över. I lördags var de tre musketörerna ute och busade medan jag städade och möblerade spontant om i vardagsrummet. Blev mkt nöjd med resultatet, meeeeen nu MÅSTE vi verkligen köpa en mindre tvbänk hehe Alltid är det nått ;) Efter twinsens vila så åkte vi till Nicklas föräldrar och grillade. Nicklas syster och barn fanns också på plats och twinsen njöt av att busa med kusinen Alvin. Så underbart att se :)

Idag har vi varit iväg och handlat, jag sprang när kidsen och papsen sov middag ;) och sen var vi ute och lekte i solen med lite grannar på eftermiddagen. En mkt trevlig söndag som avslutades hemma med lite helstekt fläskfilé i ugnen med grekisksallad till. NomNom.

Här har ni uppdatering på hur träningsveckan blev:

Måndag: 4km intervaller på löpbandet + rumpa, ben och mage - Check

Tisdag: 1km PW + 4km löpning i solen - Check

Onsdag: Cykel + styrka överkropp, mage - 1 mil på cykel + styrka överkropp och mage

Torsdag: Crosstrainer alt. Löpning + NTC 30min pass - 20 min "30 day shred" Level 3 pass hemma

Fredag: Vila

Lördag: Minst 20min Jillian Michaels pass hemma. - 5km på löpbandet (ca 30 min)
Söndag: Ca 5km löpning + ben, rumpa, mage  - 7km löpning i solen, Sollentuna Centrum ToR


Är mkt nöjd med veckan. Kosten har inte varit toppen i helgen, mest för att jag ätit lite mkt haha, varit lite bottenlös och för att jag festat loss på för mkt nötter  och den goda granolan(musli-liknande) jag köpte hem får Renée Voltare. Måste typ kasta ut den ur huset innan jag föräter mig haha ;) 


En vecka utan sötsaker är iaf nu över, Så stolt över mitt hjärta som kämpar på och står på sig när folk ifrågasätter honom. Go hubby! :) 3 veckor kvar. Jag tror på dig älskling, och gär mitt bästa för att stötta dig :)
PUSS


Nu är det hög tid att sussa. Galet trött och har även en hel eftermiddag/kväll själv med kidsen, både imorgon och på tisdag. Så krafter och tålamod kommer behövas :) Men sen på onsdag så blir det nog B-day AW för Lellan. Ska bli sjukt kul, hoppas alla kan så att det blir av! :)


Sussa söt och ta hand om er! Ny vecka nya tag! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar