måndag 7 maj 2012

Måndagen är över. Clean eating = Check!

Go kväll fina ni,

Nu sitter jag här själv vid middagsbordet, endast taklampan över bordet är tänd, twinsen sover sedan länge. Jag surfar runt på lite olika bloggar, bloggar själv, har färgat håret, tränat ett 30 min Jillian Michaels pass här hemma, slapp laga middag då det fanns massa rester, hann leka ute efter hämtat kidsen på dagis, ritat och kollat på Moraträsk och Cars, myst i soffan innan läggdags för barnen, och nu sippar jag på en kopp grönt te och bara njuter ;) Mannen min är på Retail Awards med jobbet nämligen. Och jag har varit ensam med barnen hela eftermiddagen/kvällen. Varit rätt skönt faktiskt ;) Hade iof velat lyfta lite skrot på gymmet, men men, det får jag vänta med ;) blir mkt hemmaträning denna vecka för att få ihop det. Men det funkar ju det med, bara bra med variation! Och hade gärna fått besök av finaste Gaby, men det får bli en annan dag. Då tokan tränade sig alldeles svimfärdig :P

Ska gå och sova när som helst, mannen min blir nog sen, så vi får ses imorgon bitti igen ;) Är så stolt över honom ikväll när han sa "Nej, tack" till den goda cheesecaken som ställdes framför hans ansikte på 3 rätters middagen. WILLPOWER PPL! Det gäller bara att bestämma sig, kämpa i uppförsbackarna och sedan vara stolt som en tupp i nedförsbackarna :) Du är starkare i sinnet än vad du tror älskling!

Är väldigt nöjd med min måndag. Tom tvättmaskinen är körd och tömd och torktumlad, diskmaskinen tömd och fylld med det som var smutsigt! Go me! Nu kan jag somna med gott samvete ;)

Natti Natti och sov gott, och lev i nuet och njut av det som får dig att må bra! Och ångra aldrig de du gjort, för det kan man aldrig förändra. Se framåt och gör det bästa av framtiden. Allt ligger i dina händer! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar