måndag 14 maj 2012

4km run tonight!

Blev en skön start på veckan med en kvällslöpning strax efter nio på 4,20 km. Lite skog, lite bilväg och lite radhusområde som utsikt! Lagom trött och svettig när jag kom hem. Avslutade på ca 26 min så det var lugnt tempo genom hela löpningen, förutom en intervall i en lång uppförsbacke.

Hjärnspökerna är inte riktigt på min sida ännu men jag jobbar på det. Blir extra utmaning imorgon då jag förmodligen måste vabba med Lucas som verkar bli lite febrig. Natten får visa hur det blir imorgon... Men tror dessvärre det blir vab. Han ligger nu här imellan oss i sängen och sover oroligt, snarkar och mumlar i sömnen! :/ mammas lillplutt!! Sänder över all styrka & kärlek till dig!

Bra dag i övrigt måste jag ändå säga!

Ta hand om Er! På alla sätt och vis! Så lovar jag att göra det samma :)

Kram på Er!

2 kommentarer:

  1. Min fina vän, jag har tyvärr varit bekant med hjärnspöken alldeles för länge. Därför glädje det mig att du ändå verkar ta saker med ro. Jag tror ändå att det är viktigt att man stannar upp emellanåt, vilket man gör tack vare dessa hjärnspöken. Annars kanske man kör på tills man går in med nyllet före rakt i den ökända väggen.
    Du är verkligen så sjukt bra på alla sätt och vis. Massor av kramar till dig!

    SvaraRadera