måndag 28 maj 2012

Sick kids. Yay! :/

God morgon gänget,

Hemma och vabbar idag, inge skoj då jag har mkt på jobbet. Meeeen inte mkt att göra, bägge två snorar och hostar som bara den. Speciellt i natt, och Lucas temp verkar stiga och närmar sig feber. Bättre att det är sjuka nu än nästa vecka när vi drar till London iaf I guess. Får försöka jobba när de sover middag helt enkelt.

Helgen har varit bra i övrigt men inte följt planerna tråkigt nog. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. Och sjukdomar är inte det lättaste att planera bort. De kommer som ett brev på posten ibland. Så dessvärre blev det inge utgång och firande av Sandy i lördags.

Men kost och träning har flytit på bra iaf för mig och Nicklas är inne på sina sista dagar med godis/bakelse fri månad! Så stolt över hans willpower! :)

Förra veckans träning blev 4 tillfällen. I lördags 5 km löprunda som avslutades med 1 km powerwalk hem. Igår blev det 1km uppvärmning på löpbandet. Springa på tolvan, och även ha 5% lutning sista 3 min. Jobbigt! Men ville få upp flåset och bli varm fort! :) sen körde jag överkropp i maskiner + friavikter i va 45min. Inkl mage. Gick hem men hade spring i benen så jag tog en runda på 3,5km i skogen. Hello knott! Fyy. Inge kul att springa ute sent när solen gått ner/är på väg ner. Blev att ha munnen stängd, blicka ner i backen och kisa med ögonen. Vilken syn det måste ha vart ;) haha men min fina nya iphone hållare vid löpning var super! Finns att köpa i Telenors butiker! Rosa och fin också :)

Men det blev en grym avslutning på träningsveckan helt klart! Go me! ;) Och tack Celsius för kicken. Är vi fler som dricker Celsius nu?! :)

Nu blir det lite mer legomys och en kopp grönt te. Vanilj teet från Lidl kan jag varmt rekommendera. Men utan mjölk såklart. Tycker det skär sig med grönt te.

Ta hand om Er fina människor! :) Vi ska krya på oss här så gott vi kan.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar