onsdag 2 maj 2012

And she is back! ;)

Sorry som somliga vet så har jag haft en svacka, ett litet off-mode på sistonde + sjukt mkt annat, speciellt jobb. Därav inga uppdateringar. Och sen tränade jag 1 gång förra veckan. Så det var inte mkt att blogga om ;)

Denna vecka har jag redan hunnit träna 2 ggr, bra där! På rätt väg. Även med humöret. Som ni också vet så går ingen träning ihop med bad ASS kost för min del. Så nya tag från igår blev det. Nicklas har godisfri månad, vilket kommer underlätta även för mig att inte äta massa sötsaker fast jag inte har nån sockerfri utmaning längre. Bra att ändå dra ner på den delen. Jag är en lite allt eller inget människa, dvs, inget godis på 14-30 dagar för att sen äta ett halvt kilo typ..., åhhh hur ska vi ändra på det?!? Hmmm. Den tål att tänkas på. Jäkla smågodis. I love but hate you ;)

Är nu påväg till jobbet, hungrig som ett as då jag inte hann äta frukost hemma. Ville komma iväg med 6 bussen då jag måste sluta runt 15 för att hämta kids på dagis. För japp nu är ledigheten över och verkligheten/vardagen tillbaka! Men jag deppar inte för det. Rutiner är vad jag vill ha nu igen, och inget passar få bättre än vardagen. Den nu lite mer ljusa och soliga vardagen :) peppar peppar att det inte snöar i helgen!!! *håller alla tummar och tår*

Aja, detta är ju en liten anteckningsbok för min träning så här är veckan so far och planerna för resten av den:

Måndag: 4km intervaller på löpbandet + rumpa, ben och mage

Tisdag: 1km PW + 4km löpning i solen

Onsdag: Cykel + styrka överkropp, mage

Torsdag: Crosstrainer alt. Löpning + NTC 30min pass

Fredag: Vila

Lördag: Minst 20min Jillian Michaels pass hemma.
Söndag: Ca 5km löpning + ben, rumpa, mage

Nu kör vi ppl ;) kosten sköter vi såklart också. Mat var 3e timme, mindre bröd och spannmål, även mindre frukt i 1-2v. Bär och nötter äter jag dagligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar