torsdag 24 maj 2012

Brieost är sjukt gott!

Tjohoppo mina vänner!

Köpte hem brieost idag, det har jag inte ätit sen jag slutade/pausade med LCHF kosten, ååååååh så gott det är. Nu minns jag varför jag trivdes så bra med den kosten haha ;)

Blev ingen träning idag.... var inte alls sugen på hemmaträning, och Nicklas kom hem från fotbollen för en liten stund sen (21.30) och ikväll är jag riktigt seg och inte sugen på sent gympass heller. Får bli imorgon istället helt enkelt ;)

Fyndade ett par sandalen på lunchen idag, från Deichmann för ynka 125:- Bra skit! hehe kommer säkert hitta mkt likvärdigt i London också, men hey, lika billigt som 1-2 luncher ute och jag som alltid nästan tar med migf matlåda till jobbet tyckte att jag kunde unna mig dessa trots att vi snart ska iväg på shopping resa ;)

åhhh som jag längtar. Dock är det jobbigt att jag har HÄCKEN full på jobbet framtills dess. aja. Vad är en bal på slottet? :P

Nu ska jag sussa. Eller först plocka i köket (inte orkat ännu) sen hänga upp tvätt, SEN sova. hahaha. Har somnat sent hela veckan, så ovanligt för att vara jag, antar att man blev van med det under långhelgen som var.

Hoppas ni haft en grym torsdag. Min var helt ok iaf :)

Puss
Vänligen föreställ er en brunbränd fot med perfekt manikyr. Inte raka motsatsen som ni egentligen ser. hahaha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar