tisdag 9 oktober 2012

Endorfin kick! :)

Woohoo! Börjar veckan starkt och frisk! Lycka! :)

Träning hittills och planen för veckan:

Måndag: Kvällspass: Biceps/Triceps, 3 km löpning
Tisdag: Morgonpass: 30 min powerwalk (6% lutning, 6 km/h) Kvällspass: Benpass ala "Livefit"
Onsdag: Morgonpass: 30 min powerwalk (6% lutning, 6 km/h)
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Axlar/mage/30 min löpning eller crosstrainer. Lunch eller kvällspass.
Söndag: Badhus-bus med barnen ;) Kvällspass: Bröst/Mage/30 min cykel

Japp, ni läste rätt! jag var på gymmet 05:02 imorse och körde fettförbränning på tom mage ;)
Hade jag planerat det? Nope, vaknade kvar i fem och kunde somnat om 1 timme, men jag tror faktiskt eller jag kände då att jag förmodligen skulle vakna upp tröttare då när klockan ringde. Så upp och hoppa gjorde jag, på med träningskläderna och i med en Celsius i kroppen och köra lågintensiv konditionsträning på löpbandet, dvs powerwalk med lutning :) Härligt svettig blev jag trots att jag endast körde 30 min! :) När jag tränar kondition på morgonen så får jag oftast ett jäkla anamma :) Och känner mig som ett "bad-ass" haha Löjlig men sant! Lite superwomen känsla över det hela när endorfinerna kickar in under passet!

Stölt över mitt val i morse, lite trött i bollen nu bara med tanke på att jag somnade kl 01.10 igår kväll, så inte sovit många timmar. MEN planerar ändå att köra en favorit i repris imorgon bitti. För jäklar vilken energi jag hade efter det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar