tisdag 30 oktober 2012

I'm a sick mother *pip*:er

Blöööööö, jag klarade mig icke! Är hemma med sjuka barn och är sjuk själv. yay :/ ÅHHHH inte tid eller ork för att vara sjuuuuuuuk. blöööööööööööö.

Så skönt att få tycka lite synd om sig själv ;) Kidsen kommer nog gå på dagis imorgon igen verkar det som. Ingen feber, men de sov både lite dåligt i natt och hade lite högre temp än vanligt igår kväll så de fick vara hemma idag. Karriärskvinnan i mig får magsår haha, men sånt är livet med barn. Inte mkt att göra åt det, bara mer att göra på jobbet när man kommer tillbaka. Tyvärr har jag ju också ett jobb med deadlines, och på fredag ska ALLT för pressvisningen vara klart, min inköpare är i Kina...hela fredagen har jag andra möten då ett nytt projekt sätter igång, så det innebär att jag har onsdag och torsdag på mig att märka upp ca 60 artiklar, konka dessa ner till plan 1, bord, stolar, krukor, dynor, pynt, ja you name it. Detta när jag egentligen borde vara hemma imorgon, för idag mår jag piss. Men om jag inte gör det, vem ska då göra det? Stunder som dessa....hatar jag mitt jobb! Eller hata är ett hårt ord, ogillar skarpt passar kanske bättre. Stunder som dessa önskar jag att jag hade ett 8-17 jobb på Ica i kassan. Helt ärligt!

aja. Snart dax att väcka twinsen, de sover ju bara 30 min nu på dagarna, ooohh I miss the days they slept 2 hours! hehe. ;)

Håll er friska mina vänner, vi ska försöka bli friska igen. Den här hösten har inte varit lindrig. Finns det nån sjukdom som jag inte åkt på? ehh JA Nina, men det känns iaf som massa sjukdoms käppar satts i mina hjul!

Btw, lyckades klicka hem några Quest proteinbars från MMsports förra veckan. Nu MÅSTE jag beställa mer från USA om inte MMsports får in fler. I LOVE THEM! :)

Quest nutrition bars- YUM! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar