fredag 5 oktober 2012

Ligger hemma sjuk....

Jahopp, då var man sjuk då....yay! ligger hemma och snorar och har feber :(
Säkert därför jag varit så himla trött och mör i veckan som varit, somnat kl 9 två kvällar i dag nu och endast orkat/velat träna 1 gång denna vecka. Kroppen och hjärnan har inte orkat. Sen igår började snoret rinna...och imorse vaknade jag sjuk :( YAY rolig helg. :/

aja, bara ligga och vila och bli frisk. Tråkigt att missa Kristins och Adams kalas imorgon, och kanske tom så måste vi ställa in att åka till badhuset på söndag....hoppas jag mår bättre tills dess iaf. Vet att kidsen skulle vilja åka och bada jue!! Och tillråga på allt så missar jag att träffa mina fina vänner ikväll och önska Lellie lycka till på hennes 3v långa jobbresa med H&M till Bangkok. Hallå liksom?!? BAH! Weak ass body som går och blir sjuk, IGEN! Inte min höst det här.....

PRUTT!

aja, nått annat nytt då? Min finaste man kämpar på med kosten och det verkar ge resultat, han åt tom en sallad igår och drack cola light när alla andra fotbolls polarna åt hamburgare med pommes och massa öl.
SÅ STARKT! :) Vill man kan man. och man får inte glömma att man bara gör sig själv besviken om man förstör sina mål som man satt. Speciellt som i Nicklas fall när han satt en första deadline. Då gäller det att vara viljestark och kämpa på! Han gör ett fantastiskt jobb. Jag har dock köpt knäckebröd och fullkorns rågbröd till honom att kunna äta på morgonen ibland. Han får inte ihop det annars stackaren, hehe slav till brödet. ;) Så länge han gör ett bättre val så är det bra :)

GO Nicklas! :)

För mig går det också bra, trots att jag åt lite extra jordnötsmör och banan igår kväll hehe :) Men det är ok, Inget socker fortfarande ;)

Hoppas ni mår bra och slipper vara sjuka denna höst!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar