lördag 6 oktober 2012

Jackan btw....

Jacka från A-wear
Den är sååååå fin, jag är såååååå nöjd! :) Tack Asos.com för den!

Nu sitter jag här hemma, resten av familjen är på kalas, jag ska försöka orka städa lite.
Precis fått i mig lite vitaminer via en färsk mango, en av mina favvo frukter!!! Banan, mango och ananas! Nom Nom Nom och sen jordgubbar, men det är ju ett bär och inte en frukt ;) Men med på favvo frukt och bär listan helt klart! :)

Hoppas må bättre snart så jag iaf kan träna på måndag?! pretty please, då var det en vecka sen jag träna....åhh jag känner mig slapp. haha ;) Nää men seriöst muskler är en färskvara, och för lite träning och 2v med sötsaker får dem att gå i ide ;) Men jag ska pumpa upp dem igen, om det så är det sista jag gör ;)

Kom på nu också att shit var tiden går fort....typ bara 8 månader kvar tills mitt mål nästa år. Better start working on it more!! ;) 


ON protein paket från Gymgrossisten för 899:-

Dags att fylla på med lite mer protein snart också. Då blir det antingen "Banana Cream" eller "Strawberry/Banana" på Whey proteinet. Vilket tror ni? Bra att bryta av med jordgubbssmak elller vill man bara ha banansmak? hmmm... Jag gillar ju bananer iof hehe :) I caseinet blir det choklad som vanligt :) 

Städa var det ja.....åhhh ge mig ork!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar