tisdag 1 januari 2013

1 Januari 2013, nu ska det byggas ;)

God dag!

Snyltade till mig sovmorgon dagen till ära, vaknade halv tio och det var välbehövligt! :) Vi hade en mkt lugn och skön nyårsafton hör hemma igår.

Nyårsmenyn var följande:
- Avokado med skagenröra
- Oxfilé med frästa grönsaker och potatisgratäng
-Glasstårta ;)

Barnvänligt och gott! Skagenröran från Ica Selection rekommenderas varmt!
Vi vuxna drack lite rödvin till maten och skålade med Champagne på terassen vid tolvslaget. Kidsen decka redan vid 20, Oliver hade ju inte sovit middag igår heller så han var rätt slut!

Vi tittade även på senaste Bourne filmen, och den var bra :)

Nu är familjen ute och busar i vattenpölarna med grannpojken Gustav, så mamsen ska passa på att städa lite! Imorgon åker jag in och jobbar trots planerad semester, känner att det behövs tyvärr!

Ha en grym första dag på året, lagom bakis ;) Blir kanske pizza för många?!

Själv slängde jag precis i mig en snabb makrilllunch med grönsakerna från gårdagens middag som blev kvar. Gott och enkelt! Bjuder även på en bild från igår på mig :)

Mitt träningsmål inför 2013 är att bygga mer muskler! :) men även komma igång med löpningen igen, kondition är en färskvara och min börjar dö ut hehe :) Mer detaljerade planer kommer senare!

Kram på Er!

2 kommentarer: