måndag 7 januari 2013

Veckan börjar bra!

Go kväll eller natt kanske jag ska säga! :) Natt för mig iaf, klockan är över 23 och jag ska upp 04.45 !! Dags att sova nu kanske?!? Alltid svårt att komma in i sovrutiner igen efter ledighet.

Blev tyvärr inge gympass med Gaby vid 20-tiden, Oliver bökade för mkt vid läggning! Men vid 20.45 var jag nere på mitt gym och körde bröst och Triceps! Bra pass , men inte mkt puls i det. Men det behövs inte alltid! Lyfte lika tungt + tyngre än 2 killar som var på plats ;) felt goooood :)

Tänkte fel med min veckotränings plan, inte kan jag ta morgon powerwalks på hämta veckor!!! Jag åker ju hemifrån vid 6!! Nån måtta får det vara ;) Får bli nästa vecka, och kanske på torsdag, då har vi nämligen bytt dag för jag har eftermiddags möte på jobbet.

Nää nu sova!!

Dröm sött! :)

Kram Nina







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar