tisdag 8 januari 2013

Vilodag!


Hej mina vänner!

Nu är klockan strax över åtta och twinsen somnade in mkt snabbare än vanligt senaste tiden, måste varit en tung dag på dagis för dem ;) Nicklas är iväg med grannen till Kista och spelar badminton, Good for him! :) Jag passar på att slappa i soffan då jag gjort detta till en vilodag då Nicklas är iväg. Skulle kunna kört NTC-pass hemma, men är rätt seg i både kropp och huvud efter träning 3 dagar i rad och nystart på jobbet efter ledighet. 

Här nedan har ni mitt nya upplägg inför denna veckan då jag var tvungen att tänka om morgonpromenaderna, och att jag bytte vilodag från onsdag till idag tisdag.

Träning v.2

Måndag: Bröst & Triceps
Tisdag:  Vila
Onsdag: Axlar & mage
Torsdag: 05.00 - 30 min morgon PW
Fredag: Vila eller 5 km löpning?
Lördag: Biceps & rygg
Söndag: Benpass


Idag var Nicklas en liten ängel igen :) Och åkte snällt efter jobbet till Scandinavian Nutrition butiken vid Hötorget efter jobbet när jag bad honom köpa lite nya Quest proteinbars som de fått in nya smaker på!! Tack älskling! Hade inte haft vägarna förbi på hela veckan annars! Älskar dig :) Och medan jag väntade på bussen i Sollentuna efter jobbet på väg hem så hann jag smita in på Stadium i Sollentuna C. Fyndade 3 nya toppar, en från Adidas med inbyggd BH, en från Reebok och en från SOC. Sedan en chock rosa sport BH av märket SOC. Allt för 320kr! Bra deal enligt mig för märkes plagg också! 
Visar bilder senare! 

Nu blir det nog till att glutta lite på TV :)

kraaaaaaam

Nina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar