lördag 5 januari 2013

Tröttare tröttast!

Go kväll!

Här sitter man i soffan och väntar på att barnen ska somna in ordentligt, men blir det nog till och somna snart själv! Va? Redan? tänker ni nu. Ja det skulle behövas.

Skulle egentligen åkt in till stan och ätit middag och gått ut med Sabina och hennes vänner, men efter en natt med en febrig Oliver som vaknade mitt i natten och var vaken över en timme mellan 3-4 tiden, och sen upp vid 6, så är man rätt slut i bollen. TRIST! Men jag skulle inte vara något rolig sällskap, det lovar jag, sitta där och gäspa för att sen ändå dra hem mkt tidigare än alla andra :/ Så jag är en bangare och lyssnar på min kropp och mina sömnbehov! Blir hemma istället.

Det blev en vilodag igår från träningen, var grymt sugen men bestämde mig att jag måste hålla mig till planerna, oavsett om det står träning eller vila på schemat! Vila är minst lika viktigt! Idag fick jag iaf till ett Biceps och ben pass som planerat! Go me!

Nu verkar Oliver tillslut börja somna in....den lilla busen! Klockan har redan hunnit bli 20.19.

Ha en bra kväll och helg! Hoppas ni är piggare än vad jag är!

Puss å kram





1 kommentar: