fredag 25 januari 2013

en vecka senare....

Oj, vad tiden går fort. Snart fredag igen! HINNER INTE MED :P aja, thats life!

Vi mår bara bra vi i Silverdal, livet rullar på bra! Idag är Nicklas iväg och umgås med Andreas, så jag och kidsen är själva. Middag, mys, bus, bad, saga och sova, i vanlig ordning, och Oliver somna 30 min efter Lucas, i vanlig ordning ;) Varför förstöra rutiner liksom hehe.

Har lite jobb att fixa på kvällen som en kollega måste ha direkt imorgon bitti klara. jahopp, skoj. Inte mkt och göra där heller, var tvungen att lämna jobbet vid 15 fast jag inte var klar för att kunna hämta kidsen i tid. *livet som mamma* Egentligen vill jag bara gå och lägga mig, passa på att somna tidigt när  det ändå är vilodag från träning. men så kommer det nog icke att bli tyvärr.....

Hur går träningen v.4 då? Jorå, ska inte klaga, har lyckats skapa tid för den. :) Hela förra veckan gick bra också, blev dock inget extra pass på lördagen efter klättringen, vi var helt dööööööda och möra i kroppen vill jag lova. Så det behövdes inget extra axelpass ;) Men provträning på Sats på söndagen tillsammans med Gaby hanns med. Rygg å biceps kördes då. Sen har denna vecka sett ut som följer:

Måndag: Vila
Tisdag: Bröst & triceps på Sats med Gaby
Onsdag: Benpass vid 21.30
Torsdag: Vila
Fredag: Planerar köra Axlar & mage
Lördag:Vill klämma in Rygg & biceps
Söndag: Bakis? Annars blir det ett snabbt pass på söndag också :)

På lördag är det nämligen middag och vinkväll med tjejerna hemma hos fina Lellie. Sen vidare på inflyttningsfest hos Malles lillebror. Mkt trevligt ska det nog bli. Men ska jag vara nykter eller ej är frågan? Orka dricka? orka vara bakis? orka hålla sig vaken nykter? haha jaaa frågorna är många :P Time will tell.

Nää nu är det dax att öppna upp PC:n och jobba klart för idag! Nu Casein i magen också och sen sussa. Hoppas jobbet går fort... hoppas jag inte somnar ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar