fredag 18 januari 2013

Träningsvecka 3

Träningen har gått bra denna vecka, men inte blivit så himla mkt tung styrketräning som vanlig, men det är bra att variera sig :) Hittills har det sett ut så här:

Måndag: Vila
Tisdag: kl.05.00 - 30 min PW + Benpass 60 min
Onsdag: kl.05.00 - 30 min PW
Torsdag: Bröst & Triceps 60 min
Fredag: Vila

Planerat:
Lördag: Klättring Bouldering med bror + eventuellt kvällspass på grymmet (Axlar + mage)
Söndag: Biceps & Rygg

Detta har ju varit en lämnar vecka på dagis förutom idag. Så jag har två mornar passat på att gå ner och gått en rask powerwalk på löpbandet innan resten av familjen vaknat och vardagen kickar igång. Tack gud för att Celsius finns dessa dagar :)

Nu ska jag kolla klart på Gladiatorerna och äta mitt kvälls Casein och få i mig minst 3 glas vatten till!
Feed your muscles! ;) Planen är som sagt att bygga bygga bygga nu :) Blir nog inte förrens i April tidigast som jag sätter igång med stenhård konditionsträning mixat med färre styrkepass. Nu ska musklerna byggas för att sen få komma fram! Ingen idé att tona ner på kroppen nu, för mer behöver hända med muskelaturen innan det är värt det! På för strikt diet eller konditionsträning bygger man inga muskler jue! ;)

Ha en mysig fredagskväll vad ni nu än har för er :)

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar