fredag 4 januari 2013

Träning v.1

Hakar på Gaby och rapporterar träning och kommande planer. :)

Så här har träningen blivit hittills och så här planerar jag att helgen ska bli. Så länge jag håller mig frisk i sjukstugan :P

Måndag: Nyårsafton VILA
Tisdag: 3 km på löpbandet + mage kl 22
Onsdag: Vila
Torsdag: Funktionell träning med pulshöjare (bräd upphopp, jumping jacks, benkickar m.m). Fokus på axlar med vikterna. 45 min totalt.
Kvar av veckan:
Fredag: Vila - känner mig för trött och är sugen på Sons of Anarchy maraton ;) Eller?!
Lördag: Biceps & rygg
Söndag: Benpass


Planer inför vecka 2 - Hämtvecka på dagis (dvs möjlighet till morgon PW)


Måndag: 05.00 - 30 min morgon PW + ?
Tisdag:  Bröst & Triceps
Onsdag: Vila
Torsdag: Axlar + mage
Fredag: 05.00 - 30 min morgon PW eventuellt Vila 
Lördag: Biceps & rygg
Söndag: Benpass

Wish me luck! :)




Let's find our inner tiger! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar