tisdag 29 januari 2013

TRÖTT och saknar styrketräning!

Go kväll!

Tisdag idag och andra kvällen själv med twinsen då Nicklas är iväg på möte med föreningens styrelse. TRÅK. Detta innebär också gymfria dagar då han kommer hem runt halv tio på kvällarna och jag halvsover i soffan :/

Förra veckans träning blev helt ok. Inte riktigt om planerat men godkänt :)

Måndag: Vila

Tisdag: Bröst & triceps på Sats med GabyOnsdag: Benpass vid 21.30Torsdag: VilaFredag: Vila (somnade i soffan)Lördag: 30 min CrosstrainerSöndag: Drack på lördagen så blev vilodag


3 pass på hela veckan. Inte som planerat som sagt. Men godkänt ;)

Denna veckan har börjat helt utan styrketräning, buuhuuuuu! Endast klämt in 2 snabba gymbesök men då med 30 min Powerwalk innan frukost. Skön start på dagen, men jag saknar mina hantlar ;)

Så här önskar jag att veckan fortsätter :

Måndag: kl.05.00 -30 min PW - CHECK
Tisdag: kl.05.00 - 30 min PW - CHECK
Onsdag: kl.05.00 - 30 min PW + Kvällspass : Axlar & Mage
Torsdag:  Kvällspass -Benpass
Fredag: Vilodag
Lördag: Morgonpass - Bröst & Triceps
Söndag: Kvällspass - Rygg & Biceps



Btw, så har vi på Rusta fått ett grymt avtal med Sats, så nu är jag ännu en gång sugen på att byta gym hehe ;) åhhhhh dessa beslut. Varför låg Sats inte liiiiiite närmre och hade öppet längre? då hade det varit taget utan minsta tvivel!!!

Nu ska jag passa på att somna tidigt! Upp igen för en snabb och svettig powerwalk vid 04.45 ;) 

Puss å gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar