fredag 14 januari 2011

BVC dag!

Idag ska grabbarna till BVC runt lunch tid och vägas och mätas....sjuksköterskan Birgitta kommer säga "Tjooooockisaaaaar!" haha, vi gissar på vikt runt 9,5kg för Lauki(Lucas) och nästan 10kg på Spoliver. Vi vägde dem lite här hemma tillsammans med mig och det lutar ditåt hehe, mina små guldKLUMPAR :)

Snart är det grötdax här hemma i Silverdal. Just nu leker den ena som en crazy man i sin köksstol, dvs kastar leksaker hit och dit, och den andra springer runt i sin MC eller gå-stol är det ju, som en liten raket, där trivs de små liven :) Snuttarna älskar gröt, så de räknar nog ner minuterna nu :) Efter det och blöjbyte hoppas jag de somnar hyffsat fort så jag hinner fixa mig och äta lite innan BVC annars kommer jag dit hungrig och iklädd pyjamas, vore väl sådär kul tycker jag hehe :)

nää nu kallar mammarollen och det är dax att fixa gröt! Mera gröt åt folket skriker Oliver här hehe eeeeeller inte, de må ha blivit stora men pratar gör de inte riktigt ännu. Inte så man förstår iaf :)

Ha en mysig fredag!! Själv inser jag nog att jag måste ha en slappar fredag och inte ut och fira Sofie, MÅSTE bli frisk, har inte tid och ord för detta längre!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar