torsdag 20 januari 2011

mer öppna förskolor åt folket!

Vi hade det super mysigt på öppna förskolan idag, nu ligger killarna och sover, helt färdiga efter allt bus :) Smög precis in i vårat sovrum där Oliver ligger och sover, och herrejäklar vad det luktar bajs där inne haha, stackarn har bajsat ner sin blöja men är för trött för att bry sig om det och vakna :) SÖTNÖTEN! och Stackarn, men så fort han slår upp sina gröna ögon som han ärvt av sin mamma så ska han få en ren blöja :)

Nu vaknade lille Lucas, och är helt extas över att få gå runt och hoppa i sin gå-stol :) They love it!

I eftermiddag ska Nicklas som sagt gå på bowling med gamla jobbkollegorna och direkt efter det åka och spela innebandy. Så jag och grabsen är helt ensamma ikväll. Undra vad vi ska hitta på för bus? ;) Ett bad ska vi ta iaf efter att Oliver vaknat och de fått i sin lite mat, sen ska det plaskas i baljan! :) Och sen håller vi alla tummar i världen på att de är snälla mot sin mamma ikväll och inte alltför kinkiga och kräver all uppmärksamhet i världen som inte riktigt en person klarar av att ge....*peppar peppar* Men jag hoppas på det iaf :)

och sen hoppas jag också att de låter mig laga lite mat så jag slipper gå hungrig haha, och slipper äta kl 21.... så håll tummarna gott folk :)

nää nu ska jag leka med Lauki lite :)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar