fredag 14 januari 2011

weeeeeeeeee

Idag har jag köpt en Iphone4!!! weee så snutt!! Som jag har velat fram och tebax, men sista dagarna har jag bestämt mig, GIVE IT TO ME!!! Tur att man har en fästman i branschen så man slipper vänta i 3 v på den ;) Imorse sa jag "Jag vill ha den.Nyss" och idag kommer Nicklas hem med en sån till mig! Fina fisken så bra :) Varför blir man alltid som ett barn på julafton när man ska få nått nytt som man velat ha ett tag?! Ingen är gladare än Nicklas iof heller som har tjatat i ett år att jag ska ha en :) Han har ju 2 haha :)

Aja, BVC avklarat, killarna följer sina egna kurvor som små kurv-prinsar!! Sjuksköterskan var så stolt, och hon sa att läkaren kommer göra en frivolt när hon ser förtidigt födda killar ha så bra kurvor och vikt :) Lucas vägde ca 9,2 kg och Oliver 9,8kg. Ganska bra gissat av oss va? :) 71,5 cm långa bägge två och friska som nötkärnor!! *stolt mamma*

Ikväll komma mina päron förbi en sväng, de saknar snuttarna såååååååå mkt haha, sågs i söndags senast :P men jag skulle sakna dem också :) så jag antar att de äter middag med oss också kanske.... Men sen vill jag å baby vara själva då vi ska kolla film och mysa :) Imorgon har vi städ-dag till max, ursh så det ser ut här, men jaa det är inte lätt att få till städning på vardagarna kan jag lova!!

Snart dax för lite välling för killarna, sen får vi se om de lyckas sova lite också kanske?! Vore gött! ;)

kram Najna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar