torsdag 27 januari 2011

work out baby :)

jahapp det blev nästan så att jag missade mitt träningspass på gymmet igår, det ena efter det andra blev försenat efter att vi hade varit på BVC och sen hälsa på min arbetsplats med kidsen. Middagen tok tid, matningen av gossarna tog tid, Nicklas skulle jobba lite hemifrån på kvällen eftersom han var en ängel och följde med oss till Rusta och sa hej...ja ni fattar, det klassiska, det går inte så bra att planera när man har barn. Så min träning som skulle bli runt sju-åtta tiden slutade med att jag höll på att strunta i det meeeeen tog min iphone och mina träningsskor och gick och träna klockan NIO!!! va klar vid tio ungefär och lagom seg med ändå uppe i lite träningsvarv. väl hemma och duschad och hittade Nicklas sitt-sovandes i soffan med sjuke Lucas i famnen, så var alla i säng strax efter halv elva. Men sen som sagt fick jag ju inte mkt till sömn....meeeeeeeen vad ska lille sjuke Lucas göra, mamma måste finnas där för honom och göra det lilla jag kan så han överlever natten och får lite sömn! Thats my job as a mom :)

Iaf så har jag hållt mig till träningsschemat so far denna vecka, känns asbra! får se om det blir träning ikväll och i helgen, beroende på hur snuttarna mår och om jag lyckas hålla mig frisk i denna sjukstuga!! *peppar peppar* Vill ju verkligen kunna träna, har gett mig feeen på att det ska stå 63, nånting på vågen, må det vara 63,9 hehe, men det ska stå en 3a och jag vill om en vecka till se skillnad på måttbandet. Mäter mig bara varannan vecka, men ska kanske göra det varje from nu också. Måste ta en bild på mig själv i undies nu så jag har före och efter. Och den bilden får ni INTE se nu, men sen när jag är nöjd med efter bilden ;) Det lovar jag att bjuda på!'

Welli well nu är det grötdax här i Silverdal, mums mums säger Twinsen :) Själv ska jag finurla ut vad jag ska unna mig till lunch idag.... hmmmm- Frukost blev iaf en äggröra på 2 ägg och en skvätt grädde med lite stekta champinjoner. I love 'em :)

Ha en fin dag i solen alla friska! Hade varit härligt med en prommis, men vill inte dra ut en febrig Lucas i vagnen :/

Puss puss

1 kommentar:

  1. Tackar! nej jag målade bara vattnet, resten är Wallies som jag köpt på unikdekor.se
    Finns bra mycket roligt att göra :-D

    SvaraRadera